دکتر دستجردی: فلسفه ایجاد روابط عمومی، پاسخگویی به نیاز مردم است
گردهمایی آموزشی روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه، صبح امروز در محل سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران دانشگاه برگزار شد و مدیر هسته گزینش دانشگاه در این گردهمایی گفت: فلسفه ایجاد روابط عمومی، پاسخگویی به نیاز مردم است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیر هسته گزینش دانشگاه در این نشست با اشاره به فرصت ها و حسرت های ایام کرونایی و بیان اینکه همکاران روابط عمومی پا به پای کادر درمانی بهداشتی در دل حادثه بودند گفت: عملکرد روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه در دوران کرونا بسیار ارزشمند و ارزنده بود.
دکتر رضا دستجردی با بیان اینکه شخصیت مجموعه ای از ویژگی های فکری، احساسات و رفتاری فرد است که او را منحصربفرد می کند گفت: شخصیت یک عنصر مهم در ارتباطات انسانی و روابط بین فردی است
وی با بیان اینکه آدمهایی که شخصیت سالمی ندارند، در ارتباطات دچار عارضه و مشکل می شوند خاطر نشان کرد: والدین نقش بسزایی در شکل گیری شخصیت افراد دارند.
مدیر گروه روانشناسی دانشگاه با بیان اینکه مسئولیت پذیری از ویژگی های مهم شخصیتی است که در موفقیت افراد نقش مهمی دارد گفت: افراد مسئولیت پذیر با جان و دل کار می کنند و معمولاٌ قدرت تعامل بهتر و فعالیت اجتماعی بیشتری نسبت به بقیه افراد دارند.
دکتر دستجردی با تاکید بر اینکه شخصیت در جریان زمان و در طی تکامل شکل می گیرد، به پرونده قتل رومینا اشرفی به دست پدرش و ذکر چندین مثال مشابه اشاره کرد و گفت:ما مسئول شخصیت سازی فرزند خود هستیم، لذا توصیه بنده به همکارانم حضور مداوم کمی و کیفی والدین در خانه و ایجاد روابط صمیمانه با فرزندان است تا افراد خانواده فرصتی برای فکر کردن به جذابیت های فریبنده و ظاهری جامعه نداشته باشند.
وی با توصیه به اینکه شخصیت خود را زیر ذره بین قرار دهیم گفت: اگر نتیجه این شد که از نظر فکری، احساسی و رفتاری آدمی هستیم که در محیط خانه، اجتماع و کار احسنت دیگران را به دنبال داشتیم و همچنین اگر به جایی رسیدیم و موقعیت بالاتری بدست آوردیم و خود را گم نکردیم، شخصیت درستی داریم.
عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: در حوزه کار روابط عمومی و خانواده پیشرفت و رشد نمی کنیم مگر اینکه ذره بینی روی شخصیت خود بگذاریم، ویژگی های خوب را بشناسیم و ویژگی های منفی را اصلاح کنیم
دکتر دستجردی بخش زیادی از مشکلات را حاصل شخصیت افراد دانست و گفت:اگر گاهی در زندگی مشکلاتی برای ما درست می شود سهم خود در ایجاد مشکل را نادیده نگیریم 
وی با بیان اینکه با افراد باید آرام، صبور و با احترام برخورد کنیم تصریح کرد: اگر اینگونه رفتار شود، نفوذ اجتماعی به دست می آوریم و در روابط عمومی نیازمند چنین نگرشی هستیم
مدیر هسته گزینش دانشگاه با بیان اینکه فلسفه ایجاد روابط عمومی پاسخگویی به نیاز مردم است گفت: مردم نیازهای متعددی در حوزه های مختلف دارند و روابط عمومی ها پل ارتباطی بین سازمان هایی که ایجاد شده اند و مردمی که به خدمات آنان نیاز دارند هستند تا برای رفع نیاز آنان کمک کننده باشند.
دکتر دستجردی با توصیه به اینکه روابط عمومی باید به عنوان کانال ارتباطات درون سازمانی، اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد افزود: روابط عمومی نقشی اثرگذار در پویایی سازمان دارد
منبع:
وبدا-روابط عمومی دانشگاه
تعداد بازدید:
8956
تاریخ:
1399/03/11
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.      آخرین بروزرسانی:1399/06/24
Powered by DorsaPortal